Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Wszelkie towary dostępne w serwisie FajnieMieszkam.pl są produktami konfigurowalnymi. Inaczej mówiąc każde zlecenie realizowane jest na indywidualne zamówienie Klienta, w oparciu o wybraną grafikę, kadr, wymiary oraz efekty wykończenia. W związku z powyższym zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

Prosimy o dokładny pomiar powierzchni, a w razie pytań o kontakt z naszym biurem. Udzielimy wszelkich informacji dotyczących dostępnych materiałów, zabezpieczenia grafiki, pomiaru oraz wyboru grafiki i montażu.

Reklamacja towaru

Do transportu naszych produktów używamy specjalistycznych opakowań. Jeśli mimo to dostarczony towar posiada wyraźne uszkodzenia należy ten fakt zgłosić kurierowi i sporządzić dokument reklamacji. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia towaru i skontaktować się z nami pod adresem info@fajniemieszkam.pl.

Jeśli towar posiada wady produktowe typu::

  • nieprawidłowy wymiar
  • uszkodzenie
  • zły materiał
  • brak elementów składowych

 

Zrób czytelne zdjęcia dokumentujące wady i prześlij je do nas wraz z opisem na adres info@fajniemieszkam.pl.

Przed montażem zakupionego produktu należy dokładnie sprawdzić wszystkie jego parametry oraz jego zgodność z zamówieniem (wymiary, ilość brytów, dopasowanie brytów, laminat, jakość grafiki). Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed wykonaniem montażu. W przypadku gdy montaż fototapety lub naklejki zostanie rozpoczęty lub wykonany (co oznacza, że produkt nie będzie mógł zostać odesłany do Sprzedawcy w stanie nienaruszonym), możliwość reklamacji wad, które powinny być wykryte przed pracami monterskimi nie przysługuje.

W przypadku reklamacji konieczne jest przesłanie kompletnego reklamowanego towaru oraz rachunku zakupu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji odeślemy odpowiedni towar lub w razie potrzeby wymienimy na nowy.

Pragniemy zaznaczyć, iż różnice kolorów pomiędzy zdjęciem na monitorze a otrzymanym wydrukiem nie są podstawą do reklamacji. Wynika to z tego, że większość monitorów nie odzwierciedla rzeczywistych kolorów.

Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji dostępne są w regulaminie.